Selasa, 24 Jun 2014

Hakim yang menghukum Saddam Hussain Ditangkap ISIL.......



   Hakim boneka berfahaman syiah
yang bekerjasama dengan penjajah Amerika, Rauf Rashid Abd al-Rahman yang juga cukup diketahui dunia dilantik menjadi hakim sebagai orang suruhan penceroboh Amerika syarikat . Beliau jugalah yang telah menjatuhkan "hukuman mati" untuk presiden Iraq Saddam Hussein, telah ditangkap oleh Mujahideen Iraq dari
pasukan ISIL baru-baru ini.


Penangkapan Rashid oleh pasukan Mujahideen disambut dengan begitu gembira di Internet oleh ramai orang terutama penduduk berfahaman sunni yang begitu memusuhi beiau .
Sebahagian daripada mereka mengingatkan kata-kata Saddam ketika dijatuhi hukuman yang telah mangatakan pada boneka-boneka Syiah dan Amerika: "Saya akan diadili oleh rakyat Amerika, dan anda oleh orang-orang anda".

Saddam Hussein telah dibunuh dengan cara menjalanai hukuman gantung di pagi 30 Disember 2006. Dengan perintah dari Amerika, pembunuhan itu telah dilakukan secara khusus semasa hari raya korban Eid al-Adha.
Sekarang azab yang berhak menanti Rauf Rashid Abd al-Rahman sendiri.



Pada tahun 2013, sebuah boneka Amerika "algojo" telah disempurnakan oleh Mujahideen. Samseng yang dibunuh tanpa senjata Saddam Hussein dalam penjara selepas mendapat arahan daripada yang tersebut di atas "hakim".






















Tiada ulasan:

Catat Ulasan